Even voorstellen….YESIWOOD

YESIWOOD. WOOD YOU?

YES1 YES2

YESIWOOD is ontstaan vanuit mijn passie voor grafische vormgeving en interieur en mijn liefde voor hout.

Als creatieveling koos ik voor de studie grafische vormgeving. Ik vond werk bij een reclamebureau, maar mijn creativiteit houdt niet op bij mijn baan. Ik was altijd al bezig met interieur en ben een groot liefhebber van een grafisch interieur. Het inspireerde me tot het ontwerpen van posters voor in mijn eigen huis. Hieruit ontstond een poster met hout en de bijpassende tekst ‘Yes, I wood’.

‘Yes, I wood’ klonk als een pakkende naam en ik besloot hieraan een concept te koppelen voor posters en producten die allemaal iets met hout hebben of van hout zijn gemaakt.

De criteria voor elk product is dat het hout te maken heeft en dat het in mijn eigen interieur past. Dit samen met het speciaal voor YESIWOOD ontworpen font en geometrische ontwerpen, maken dat alle producten typisch YESIWOOD zijn.

De mooie uitstraling van blank hout gaat perfect samen met mijn favoriete kleur mintgroen, maar past ook goed bij andere pastelkleuren en zwart.

YESIWOOD. WOOD YOU?

Geef een reactie

